SIA “Charlot LV” viena no lielākajām kancelejas un biroja preču, kā arī biroja papīra piegādātājām Latvijā un Baltijas reģionā kopš 1991.gada. Uzņēmums piedāvā vairāk nekā 10 000 dažādu kvalitatīvu preču veidu no pasaulē pazīstamiem ražotājiem.
Savam profesionālajam un draudzīgajam kolektīvam uzņēmums aicina pievienoties
Mazumtirdzniecības veikala pārdevēju
Tirdzniecības Centrā DOMINA Shopping
Galvenie darba pienākumi:
- Laipni apkalpot klientus, sniegt konsultācijas;
- Izvietot preces veikala plauktos, veikt preču uzskaiti;
- Klientu apkalpošanai izmantot datoru un kases aparātu,
- Veikt citus līdzīga satura uzdevumus.
Prasības kandidātiem:
- Augsta atbildības sajūta;
- Labas komunikācijas prasmes;
- Prasme strādāt ar datoru un kases aparātu;
- Teicamas latviešu, labas krievu valodas zināšanas.
Veiksmīga darba pieredze klientu apkalpošanas jomā vai kancelejas un biroja preču tirdzniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Piedāvājam:
- Darbu stabilā uzņēmumā;
- Elastīgu darba grafiku maiņās;
- Interesantu un atbildīgu darbu;
- Darba samaksa: (Bruto) 5,50 EUR/h
- Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas;
- Jauku, profesionālu un atsaucīgu kolektīvu.
Papildus informācija:
Darba vietas atrašanās vieta: Rīga
Darbā stāšanās laiks: marts
Kontaktinformācija: CV un pieteikuma vēstules sūtīt uz e-pastu: office@charlot.lv, ar norādi pārdevējs TC Domina
Tālrunis: 6756 5659
Par konkursa rezultātiem informēsim un sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz interviju.